Общи условия за участие в програма HAPPY WEEK

ОБЩИ УСЛОВИЯ НА ПРОГРАМА “HAPPY WEEKЗДРАВОСЛОВНА ПОЧИВКА

 

С настоящите Общи условия се уреждат отношенията между:

„Луссо Холидей“ ООД

ЕИК: 204 950 258

Адрес: гр Пловдив,

ул.Гоце Делчев 7

и клиентите, желаещи да закупят пакет “HAPPY WEEK“ здравословна почивка на същата фирма:

 

Пакет –   “Happy Week” здравословна почивка-  “Classic – Класик”:

– 970 лв.  двойно настаняване (двама човека в апартамент )

–  1170 лв. единично настаняване (самостоятелно настаняване в апартамент)

 

Пакет –    “Happy Week” здравословна почивка-  “ Comfort – Комфорт”:

– 1220 лв. двойно настаняване  (двама човека в апартамент )

–  1370 лв. единично настаняване  (самостоятелно настаняване в апартамент)

 

Пакет –   “Happy Week” здравословна почивака-  “Premium – Премиум”:

– 1550 лв. двойно настаняване  (двама човека в апартамент )

– 1660 лв. единично настаняване  (самостоятелно настаняване в апартамент)

 

Обявените цени са в български лева и с включен ДДС и туристически данък.

Изискуемо капаро 50% до пет работни дни след направената резервация.

При незаплащане на сумата в посочения срок, клиентът е длъжен повторно да се свърже с „Луссо Холидей“ ООД за справка относно свободните места.

Остатъкът от сумата на цялата резервация се заплаща в деня на настаняване,

по някой от следните начини:

–  в брой;

–  чрез ПОС терминал с дебитна/кредитна карта – Visa, Visa Electron,

Master Card, American Express, Маестро, Борика;

–  с банков превод.

  1. ИНФОРМАЦИЯ за пакет “Happy Week” здравословна почивка можете да получите по следните официални канали:

 

Tелефон: 0882 885 604, 0899093999

E-mail: info@happyweek.bg

www.happyweek.bg

Official Facebook page: https://www.facebook.com/happyweek.bg

  1. ОФИЦИАЛНА ОФЕРТА, включваща подробно описание на пакета, се изпраща само от e-mail: reservations@happyweek.bg. Офертата включва следните компоненти:

 

  • Какво е “HAPPY WEEK” здравословна почивка
  • Какво включва пакета
  • Къде и кога е настаняването по пакета
  • Какво е изхранването по пакета
  • Какви са включените консултации по пакета
  • Какви са включените терапии по пакета
  • Какво НЕ включва пакета
  • Каква е цената на пакета
  • Какви са условията за плащане и анулации
  1. Други уточнения

След като получим и обработим Вашата заявка за закупуване на пакет “HAPPY WEEK“ здравословна почивка ние ще се свържем с Вас, за да потвърдим свободните места.

 

  1. РЕЗЕРВАЦИИ, ПЛАЩАНИЯ, ИНФОРМАЦИЯ И АНУЛАЦИИ:

СПРАВКА ЗА НАПРАВЕНАТА РЕЗЕРВАЦИЯ по избран от вас пакет  “HAPPY WEEK” здравословна почивка ще получите на посочен от Вас e-mail. В нея се описват:

  • Броя на резервираните пакети “HAPPY WEEK” здравословна почивка
  • Датата на стартиране на програмата
  • Дължима сума
  • Размер на капаро за да потвърдим резервацията ви
  • Срокове за анулации
  • Други уточнения по настаняване

Моля, прочетете внимателно тази информацията и се свържете с нас, в случай, че е необходима корекция.

4.1. След получаване на авансово плащане / капаро / , Вашата резервация е валидна и се счита за окончателно ПОТВЪРДЕНА. Желателно е да ни уведомите в случай, че банковият превод не е от името на лицето, което е направило резервацията.

4.2. За фактури на юридически лица, моля изпратете данни на фирмата след като осъществите резервацията си на имейл адрес: reservations@happyweek.bg. В противен случай, ще издадем фактура на физическо лице. Изпращачът поема всички дължими такси за извършване на паричния превод.

4.3. При промяна началната дата на програмата от госта до 7 дни преди началото / началната дата на започване на програмата/ , се начислява неустойка от 100 лв. за всеки участник в резервацията.

4.4. При неизвършено плащане в рамките на описания срок, „Луссо Холидей“ ООД запазва правото си да анулира въпросната резервация.

4.5. Анулации:

– без неустойка в срок до 14 / четиринадесет / дни преди началната дата на резервирания пакет по програмата;

– неустойка 50 % от авансовото плащане / капаро/ „Луссо Холидей“ ООД задържа при направена анулация в период от 7 /седем/ до 14 / четиринадесет/ дни преди началната дата на резервирания пакет по програмата;

– неустойка 100 % от авансовото плащане / капаро / „Луссо Холидей“ ООД задържа при направена анулация в период от 1 / един/ до 7 / седем/ дни преди началната дата на резервирания пакет по програмата;

4.6. Възстановяването на заплатени суми по анулирани резервации се извършва в 30 дневен период от датата на анулацията по банков път.

4.7. Закъснение за настаняване или предсрочно отпътуване  от определената дата, по каквито и да било причини, не се компенсират пропуснатите или неизползвани дни.

4.8. Суми за заявени, но неизползвани изцяло или частично консултации, услуги и терапии, по вина на клиентите, не се възстановяват.

4.9. Разходите за допълнителни услуги не се калкулират автоматично в крайната цена и трябва да бъдат заплатени отделно.

 

  1. Дати за провеждане на „HAPPY WEEK” здравословна програма за 2020 година:

 

Програма 1, месец юли:

Стартиране: 10.07.2020, Последен ден 17.07.2020г. – 7 нощувки

 

Програма 2, месец юли:

Стартиране: 17.07.2020, Последен ден: 24.07.2020 г. – 7 нощувки

 

Програма 3, месец юли:

Стартиране: 24.07.2020, Последен ден: 31.07.2020 г. – 7 нощувки

 

Програма 4, месец август:

Стартиране: 7.08.2020, Последен ден: 14.08.2020 г. – 7 нощувки

 

Програма 5, месец август:

Стартиране: 14.08.2020, Последен ден: 21.08.2020 г. – 7 нощувки

 

Програма 6, месец август:

 Стартиране: 21.08.2020, Последен ден: 28.08.2020 г. – 7 нощувки

 

5.1. „Луссо Холидей“ ООД запазва правото си да анулира потвърдена и платена резервация в случай на форсмажорни обстоятелства, по независещи от фирмата причини. В тези случаи „Луссо Холидей“ ООД:

Предлага настаняване за друг период, при запазване на същите условия и цени.

Възстановява платения от клиента депозит в 30 (тридесет) дневен срок, като клиента не дължи неустойка.

5.5. Горепосочените условия за анулации на резервации по празнични и промоционални пакети са валидни, само ако при изготвянето на самия пакет не са посочени други такива.

 

5.6. Банкови детайли:

Банка: Райфайзен Банк

IBAN:BG48RZBB91551010086301

BIC: RZBBBGSF

 

Фирма:

„Луссо Холидей“ ООД

ЕИК: 204 950 258

Адрес: гр Пловдив,

ул.Гоце Делчев 7

 

Основание: Депозит за резервация / Име, Фамилия, Дата на резервацията

 

 

УСЛОВИЯ ЗА НАСТАНЯВАНЕ В ХОТЕЛ „Невястата“ **** к.к.Пампорово – партньор по програма “HAPPY WEEK” здравословна почивка

 

1.Часове за настаняване и освобождаване на апартаментите:

 

Настаняване: след 14:00 ч.

Освобождаване на стаите: до 11:00 ч.

 

2.В хотела не се приемат домашни любимци.

 

  1. Настаняването в хотела става посредством представяне на лични документи, удостоверяващи самоличността на гостите. Предоставените от Вас данни са защитени, съгласно Закона за защита на личните данни и нормативните актове, регламентиращи защитата на информация и се обработват само във връзка с осъществяването на установените изисквания на Закона за туризма. Тази информация ще бъде използвана само и единствено във връзка с направените резервации и няма да бъде предоставяна за други цели.

 

  1. „Хотел Невястата“ ****е място за непушачи. Според разпоредбите на националното законодателство, пушенето на обществени места е забранено, затова в случай на несъответствие с тях, хотелът си запазва правото да предприеме съответните законови мерки.

 

  1. Гостите на хотела поемат отговорността да спазват общоприетите норми на добро поведение по време на престоя си в хотела. Всички разходи за нанесени материални щети на хотела се заплащат от причинилите ги лица.

 

  1. Рекламации, свързани с качеството на услугите, се предявяват от госта в писмена форма на рецепция в хотела. В случай че изискванията не бъдат удовлетворени, гостът може да поиска официално писмено становище по проблема от Управителя на ‚,Луссо Холидей“ ООД, което ще му бъде представено в 7-дневен срок.

 

  1. „Луссо Холидей“ ООД не носи отговорност за възстановяването на вещи, забравени или оставени в хотела без надзор от страна на гостите.
Сподели: